Hintaan lisätään tuotekohtaiset toimituskulut
Perustamismaksu 199 €, Käsittelymaksu 12 € / kk, Rahoituskorko 6,90 %
Rahoituslaskurilla lasket kätevästi eri vaihtoehtoja haluamallesi osamaksurahoitukselle. Huomioithan, että laskelmat ovat vain esimerkkejä helpottamaan rahoituksesi suunnittelua.
Varsinainen rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen, voit hakea luottopäätöksen myyjämme kanssa, ota yhteyttä!
Moottorissa on 43,1 kW tehoa ja laite painaa 224 kg ajokunnossa. Katteet, tuulisuoja ja mittaristona iso monivärinen LCD-näyttö. Moottorinohjaus on nyt säädettävissä neljään eri perusasetukseen ja lisäksi kuljettaja voi räätälöidä itselleen sopivimman asetuskartan. Moottorinohjauksen asetukset ohjaavat myös DCT-kaksoiskytkin vaihdelaatikon toimintaa vastaamaan säädettyjä asetuksia. DCT:n kytkimissä on adaptiivinen säätö, mikä tekee liikkeelle lähdöstä, moottorijarrutuksesta ja vaihtamistapahtumasta entistäkin luonnollisemman tuntuisempaa.
Kaasukahva on sähkötoiminen. Säädettävä jousitus ja istuinkorkeus on 30 mm aikaisempaa matalampi. Lisäksi pyörän vyötärölinja on kaventunut, mikä mahdollistaa lyhyempienkin kuljettajien vaivattoman ajamisen. Bensatankin ”normaalilla” paikalla olevan säilytystilan koko on kasvanut ja sinne mahtuu nyt helposti integraalikypärä. Polttoainetankki sijaitsee satulan alla kuten aikaisemminkin ja painopiste on nyt vieläkin matalammalla rungossa, tehden uudesta Honda NC750X:stä erittäin helpon ja kevyen käyttää. Lisävarustevalikoima on todella laaja ja sieltä löytyy varmasti tarvittavat varusteet jokaiseen käyttötarkoitukseen.
Saatavana A2 ajokorttiluokkaan sopivana
R381 Candy Chromosphere Red
NHA86 Mat Ballistic Black Metallic
NHC47 Pearl Deep Mud Gray
PB417 Mat Jeans Blue Metallic
"Perustelut: Honda on monipuoliseen käyttöön sopiva todella helppokäyttöinen ja ajo-ominaisuuksiltaan kiitettävä moottoripyörä, jonka DCT-automaattivaihteisto istuu pyörän muodostamaan kokonaisuuteen kuin nenä päähän. DCT-vaihteistosta voi olla montaa mieltä, mutta aloittelevalle tai vähän ajaneelle motoristille se alentaa aloituskynnystä ja merkitsee turvallisempaa ajoa, kun sählääminen kytkimen ja vaihteiden kanssa jää unholaan. Kokeneemmalle kuljettajalle taas DCT tarjoaa ajamisen leppoisuutta.
Honda on myös hyvin toimiva kokonaisuus, jolla on helppo ajaa työmatka-ajoa kaupungissa, päristellä hiekka- ja sorateillä tai asentaa siihen laukut ja lähteä pitemmällekin reissulle."
Lue lisää: motouutiset.fi
|
|
|