Hintaan lisätään tuotekohtaiset toimituskulut
Perustamismaksu 199 €, Käsittelymaksu 12 € / kk, Rahoituskorko 6,90 %
Rahoituslaskurilla lasket kätevästi eri vaihtoehtoja haluamallesi osamaksurahoitukselle. Huomioithan, että laskelmat ovat vain esimerkkejä helpottamaan rahoituksesi suunnittelua.
Varsinainen rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen, voit hakea luottopäätöksen myyjämme kanssa, ota yhteyttä!
Aerodynaaminen etukate sekä kovat sivulaukut antavat aivan uuden mahdollisuuden käyttää Honda Rebel 1100 aivan uudella tavalla. Teknisillä hienouksilla maustettu Rebel on erittäin moderni moottoripyörä, mutta silti puhdasverinen Bobber-tyylisuunnan Touring Custom. Rebel 1100:llä onkin selkeästi kaksi persoonaa; Yhtäältä rento cruiseri ja samaan aikaan erittäin hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustettu matkapyörä. Todellinen monikäyttöisyyden mestari!
Hondan USA:n suunnittelema tummanpuhuva ulkonäkö on konstailematon ja teollinen. Pitkä ja matala runko, yhdessä etukatteen ja sivulaukkujen kanssa luovat kutsuvan kokonaisuuden. Lokasuojat on tehty aidosta teräksestä ja kiinnittyvät runkoon valetuilla kiinnitysosilla. Matalalle sijoitettu pyöreä etuvalo on klassisen näköinen, mutta valaisee peräti neljän LED-polttimon voimin. Vilkut ovat 55 mm halkaisijaltaan ja LED-teknologian ansiosta erittäin kirkkaat. Takavalon lasi on kirkas, painottaen Rebelin "uus-vanhaa" muotokieltä. Satula on tukeva, mutta riittävän pehmeä pitkillekin reissuille. Matkustajan satula on helposti irrotettavissa, kun ajetaan ilman kyytiläistä. Virtalukosta avattavan satulan alla on 3 litran säilytystila ja USB-latauspistoke.
120 mm LCD-mittaristo on erittäin helppolukuinen ja sitä ohjataan vasemmassa kahvayksikössä sijaitsevilla napeilla. Honda Rebel 1100 Tour DCT -mallissa on vakionopeudensäädin vakiovarusteena.
Rebel 1100:n moottori perustuu Africa Twinin -moottoriin, mutta useita osakokonaisuuksia on muokattu sopimaan custom-pyörän henkeen ja vaatimuksiin. Huipputeho on 64 kW @ 7 000 rpm ja vääntö 98 Nm @ 4 750 rpm. Arvot ovat segmentin ehdotonta parhaimmistoa ja takaavat erittäin dynaamisen ajokokemuksen. Vauhtipyörä on peräti 32 % Africa Twinin vastaavaa raskaampi, tarjoten kuljettajalle lineaarisen ja erittäin voimakkaan alaväännön jonka varmasti tuntee!
Moottorin erittäin kompakti koko mahdollistaa sen asentamisen matalalle runkoon, mahdollistaen matalan painopisteen ja -istuinkorkeuden.
Pakoputkisto on luonnollisesti täysin uusi. Matalilla kierroksilla pakoääni on pulssimaisen möreä, mutta muuttuu korkeammilla kierroksilla erittäin tunnistettavaksi ”karjunnaksi”.
Kaasukahva on sähköinen ja moottori on luonnollisesti Euro5-hyväksytty.
STANDARD - Neutraali moottorijarrutus, -kaasuvaste ja -keulimisen esto
RAIN - Rajoitettu kaasuvaste, vähäinen moottorijarrutuksen taso ja tehokas keulimisen eston
SPORT - Terävä kaasuvaste, neutraali moottorijarrutus ja vähäinen keulimisen eston taso
USER - Kuljettajan on mahdollista räätälöidä oma ajo-ohjelmansa
DCT-vaihdelaatikko on ollut tarjolla Honda moottoripyöriin jo yli 11 vuotta. Tuona aikana DCT-vaihteisia Hondia on myyty Euroopassa 140.000 kappaletta. Erittäin kompakti ja kevyt konstruktio antaa kuljettajalle mahdollisuuden täysin automatisoituun vaihtamiseen, ajo-olosuhteiden tai oman ”fiiliksen” mukaisesti. Vasemmassa kahvayksikössä sijaitsevista napeista vaihdelaatikkoa voi ohjata myös manuaalisesti, riippumatta onko valittu asetus automaatilla (D) vai pelkästään manuaalinen (M). 2023 kaikki Suomeen saapuvat Honda Rebel 1100 Touring -mallit ovat varustettu DCT vaihteistolla. Saatavilla olevat DCT vaihto-ohjelmat ovat yhteydessä valittuun ajo-ohjelmaan (moottori) seuraavasti:
STANDARD - Neutraali vaihto-ohjelma.
RAIN - Vaihtaa aikaisemmin isommalle ja tarjoaa erittäin rauhallisen vaihtorytmin.
SPORT - Vaihtaa suuremmilla kierroksilla isommalle ja aikaisemmin pienemmälle. Pitää moottorin kierroksia yllä.
USER - Kuljettajan on mahdollista tehdä omalaisensa vaihto-ohjelma.
Runkoputket ovat suurelta osiltaan esillä ja siten antavat Rebelille sen tunnusomaisen ulkonäön. Takahaarukka on suunniteltu mahdollisimman jäykäksi, mutta samalla jätetty mahdollisimman teollisen näköiseksi. Rungon rakenne, yhdessä etupään ohjausgeometrian kanssa, mahdollistaa Rebelin erittäin stabiilin suuntavakavuuden. Mutta kuitenkin herkän ja ”nakupyörämäisen” ohjattavuuden. Istuinkorkeus on poikkeuksellisen matala, vain 700 mm. Yhdessä kevyen 223 kg märkäpainon kanssa Rebel 1100 on erittäin helposti hallittava moottoripyörä. Kallistuskulma on matalasta ulkonäöstä huolimatta erittäin hyvä; 35 asteen kallistusvarat tarkoittavat, että jalkatapit eivät raavi asfalttia hiukan sporttisemmassakaan ajossa!
Etujousituksena Hondassa on laadukas 43 mm haarukka. Liukuputket ovat titaani-oksidi päällysteiset ja etujousitus on lisäksi varustettu esijännityksen säädöllä. Takajousituksesta huolehtii kaksi lisäsäiliöllistä vaimenninta, joissa niin ikään on säädettävä esijännitys.
Jarrut ovat luonnollisesti varustettu 2-kanavaisella ABS järjestelmällä ja isoilla 330/256 mm jarrulevyillä. Vanteet ovat kevyttä alumiini-valua ja renkaat tyyliin sopivasti leveät.
|
|
|