Hintaan lisätään tuotekohtaiset toimituskulut
Perustamismaksu 199 €, Käsittelymaksu 12 € / kk, Rahoituskorko 6,90 %
Rahoituslaskurilla lasket kätevästi eri vaihtoehtoja haluamallesi osamaksurahoitukselle. Huomioithan, että laskelmat ovat vain esimerkkejä helpottamaan rahoituksesi suunnittelua.
Varsinainen rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen, voit hakea luottopäätöksen myyjämme kanssa, ota yhteyttä!
Hondan suosittu keskikoon street-fighter saa joukon merkittäviä uudistuksia ensi kaudelle. Luistonestojärjestelmällä varustetun Euro5-moottorin lisäksi mittaristo on täysin uusi. Etujousitus on aikaisempaakin jykevämpi säädettävä 41 mm SFF-BF -haarukka ja ulkonäköä on muutettu uudella takalokasuoja-yksiköllä ja uusilla sivupaneeleilla. Ohjaustangon kulmaa on lisäksi muutettu paremman hidasajo käsiteltävyyden saavuttamiseksi. Moottorinohjauksen asetukset ja luistonestojärjestelmän säädöt ovat myös uudet. Uutta on myös satulan alta löytyvä USB-latauspistoke.
MP Maailma 3/2019 - Koeajo
Honda CB650R Neo Sports Café ja CBR650R
"Honda CB650R Neo Sports Café osoittautui hintaansa nähden todella hauskaksi, suorituskykyiseksi ja monipuoliseksi nakupyöräksi. Ja mikä yllättävintä, sporttinen sisarmalli CBR650R tuntui jopa vieläkin paremmalta. Valinta mallien välillä onkin vaikea."
"Uusien 650-mallien kohderyhmä on laaja, sillä nelisylinterisen korkealle laulavan rivinelosen voima riittää."
"Jarrut on mitoitettu tähän teho- ja painoluokkaan jopa vähän yläkanttiin, sillä kaksi 310-millistä levyä ja nelimäntäiset radiaalisatulat pysäyttävät Hondan tehokkaasti."
"Koeajopyöriin on asennettu lisävarusteena saatava quickshifter-vaihdeavustin, joka mahdollistaa isommalle vaihtamisen ilman kytkintä. Varuste, josta ei halua enää luopua kun sitä on päässyt kokeilemaan."
|
|
|