Hintaan lisätään tuotekohtaiset toimituskulut
Perustamismaksu 199 €, Käsittelymaksu 12 € / kk, Rahoituskorko 6,90 %
Rahoituslaskurilla lasket kätevästi eri vaihtoehtoja haluamallesi osamaksurahoitukselle. Huomioithan, että laskelmat ovat vain esimerkkejä helpottamaan rahoituksesi suunnittelua.
Varsinainen rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen, voit hakea luottopäätöksen myyjämme kanssa, ota yhteyttä!
Hondan CBR650R on jatkossa entistä agressiivisemman näköinen, katteet ja muotoilu on haettu suoraan CBR1000RR-R kilpapyörästä. CBR650R:ssä on täysin uusi 5 tuuman TFT-näyttö, sekä 4-suuntaan toimiva ohjain, vasemmalla peukalolla jolla kuljettajan on helppo hallinnoida mittaristoa. Uudistetussa etukatteessa on myös täysin uudet ajovalot antaen pyörälle todella näyttävän ilmeen. Uusittu on myös kuljettajan ja matkustajan penkki tuoden lisää pitoa ja mukavuutta pitkille matkoille.
CBR650R on nyt varustettu täysin uudella E-Clutch kytkimellä, joka antaa kuljettajalle täysin uusia mahdollisuuksia kytkimen käytölle. E-Clutch ominaisuudet sopivat aloittelijasta PRO kuljettajaan, antaen pyörälle paljon lisämahdollisuuksia. Käytettävyydeltään E-Clutch hakee vertaistaan, kuljettajalla on mahdollista ajaa kuin mitä tahansa moottoripyörää ja vaihtaa kytkimen avulla. Toinen vaihtoehto vaihtaa on Quickshifterin kanssa, eli ilman kytkintä. Kolmas ja samalla täysin poikkeukellinen tapa on ettet tarvitse kytkintä liikkeelle lähdössä tai pysähtyessäsi, tämä tuo taajama ja ruuhka ajoon mielenrauhaa, missään vaiheessa ei tarvitse miettiä sammuuko moottori, eli voit vain nauttia ajostasi. E-Clutch myös neuvoo kuljettajaa mittaristossa olevin symbolein, neuvoen vaihtamaan joko isommalle tai pienemmälle vaihteelle, jotta matkastasi saadaan vieläkin mukavampi.
CBR650R nelisylinterinen moottori tuottaa 70 kW huipputehon (12000 rpm) ja 63 Nm väännön (9500 rpm), pyörässä myös optiona A2 35 kW.
Pyörässä on Showa 41 mm SFF-BP-USD keula sekä 4 sylinteriset jarrut ja 310 mm kelluvat jarrulevyt antaen alustalle ja jarruille maksimaalisen suorituskyvyn.
Renkaina 120/70-ZR17 & 180/55ZR17.
CB650R:ään on saatavana valikoima Honda-lisävarusteita, jotka ovat saatavilla sekä yksittäisinä tuotteina että ryhmiteltyinä pakkauksiin.
Style Pack
Style Pack on suunniteltu täydentämään Honda CB650R:n ulkonäköä ja tyyliä lisäämällä laadukkaita alumiiniosia. Pakettiin kuuluu etulokasuojapaneelit, ilmanottoputkien paneelit, sivupaneelit ja tankin suojatarrat lisäämään pitoa ja suojaa. Punainen öljytikku, jossa on Honda-logo, lisää ripauksen väriä ja kontrastia.
Sport Pack
Lisää dynaamisuutta tuulenohjaimella, takapenkinsuojuksella alumiinikoristein ja pakoputkiston alakatteella, jotka parantavat urheilullista ulkonäköä. Ja lisäksi Tank pad, joka lisää käytännöllistä suojaa.
Comfort Pack
Mukavuutta ajamiseen kylmällä säällä parannetaan lisäämällä 5-vaiheiset lämmitetyt kädensijat, joissa muistitoiminto. Lisäksi helposti kiinnitettävä 3 litran tankkilaukku läpinäkyvällä taskulla. Lisäksi 17 litran takapenkkilaukku, joka voidaan kasvattaa 22 litraan.
Valikoima täydentyy vannetarroilla, joita on saatavana eri väreissä. Kaikki pakkauksissa olevat lisävarusteet voidaan ostaa myös yksittäin.
Bike-arvio
Harvoin mikään tekninen ratkaisu on tehnyt yhtä välittömän ja voimakkaan vaikutuksen kuin E-Clutch. Eikä ainoastaan siksi, että sähköisesti ohjattu kytkin toimii erinomaisesti. Se on kevyt ja edullinen eikä rajoita mitään. Koska järjestelmä toimii Hondan mukaan myös tehokkaammissa moottoreissa, oletamme, että E-Clutch tulee pian saataville moniin muihinkin malleihin.
"Järjestelmän paino on vain kaksi kiloa, mut- ta sen tuoma lisäarvo on mittaamaton. E-Clutchin avulla voi lähteä liikkeelle, ajaa hitaasti tai nopeasti ja pysähtyä käyttämätt kytkintä. Ensikosketus on upea."
"Pienemmälle vaihdettaessa järjestelmä muuttaa sytytyst aj polttoaineensyöttöä siten, että vaihto on mahdollinen. Servo- moottorit ohjaavat kytkintä niin tarkasti, että liikkeellelähtö onnistuu jopa kuutos- vaihteella. Kokeiltu on!"
"Honda kutsuu kytkimen toimintatapaa, jossa se ei avaudu vaihdetta vaihdettaessa täysin, puolikytkemiseksi. Se tekee vaihdoista pehmeampia ja mukavampia erityisesti pienemmälle vaihdettaessa, koska kytkimen luisto vaimentaa kuormitusiskuja. Tassä suhteessa E-Clutch onkin melko rajuja quick-shiftereitä etevämpi ja lisää käyttömukavuutta huomattavasti."
"Erityisen mainioksi järjestelmän tekee se, että se tarjoaa pelkkää lisäarvoa, eikä rajoita mitään. Kuljettaja voi aina halutessaan käyttää kytkintä vasemmalla kädellään, joten kuminpoltto ja keuliminen onnistuvat ongelmitta."
"E-Clutchilla on nin paljon etuja, ettei niitä kaikkia voi luetella tässä. Järjestelmästä hyötyvät aloittelijoiden, satunnaisesti aja- vien ja uudelleen lajin pariin palaavien lisäksi usein ajavat moottoripyöräilijät. Aivan kaikki arvostavat järjestelma varmasti. Ja matkamotoristien kannalta positiivisena seikkana pehmeät vaihteenvaihdot slirtävät kuljettajan ja matkustajan kypärien kolahtelut historiaan."
|
|
|